משווקים חופשות? כדאי שתדעו לעשות יח“צ לתיירות בחו“ל

ניווט מהיר

בישראל פועלים עשרות של משרדים העוסקים ביחסי ציבור. חשוב להבין כי קיים הבדל ניכר בין משרד יחסי ציבור המתמחה בכל התחומים לבין משרד המתמקד בתחומים ובעולמות ספציפיים כמו למשל יח“צ לתיירות בחו“ל, יח“צ בטכנולוגיה וכדומה. לכן, כאשר אנו בוחרים משרד מקצועי שיתקשר את הסיפור שלנו וישווק אותנו החוצה, חשוב קודם כל לוודא שקיימת חפיפה בין הניסיון של המשרד ותחומי ההתמחות שלו לבין התחום שבו אנו פועלים.

 

יח"צ לתיירות בחו"ל מתחיל עם ידיעת השפה האנגלית

יחסי ציבור באנגלית או לחילופין יחסי ציבור בינלאומיים מתאימים לתחומים מסוימים שבהם אנו פונים גם לקהלי יעד בחו“ל במדינות כמו ארצות הברית, אנגליה, קנדה, אסיה, אפריקה, אוסטרליה ועוד. משרד המתמחה במתן שירותי יחסי ציבור באנגלית מסייע להגדיל את רמת החשיפה שלנו באמצעי תקשורת שאינם בישראל בין אם על ידי הפקת אירועים מיוחדים ובין אם בעזרת פרסום באמצעי תקשורת שונים. לכן, גם יועץ תקשורת טוב יכול לסייע רבות בנושא.

יחסי ציבור לתיירות בחו“ל -מדוע זה קריטי?

התיירות גם הישראלית מבוססת ברובה על תיירים המגיעים אלינו מחו“ל. יש לא מעט בתי מלון, צימרים ומקומות תירותיים הקולטים עשרות ואף מאות אלפי תיירים בשנה אצלנו כאן בישראל.

 

בנוסף, בבעלותם של ישראלים רבים בתי מלון, אטרקציות תיירותיות ומקומות בילוי בחו“ל ולכן ברגע שאנחנו נעזרים במשרד המתמחה ביח“צ לתיירות בחו“ל, אנחנו פונים לשוק הבינלאומי. כן חשוב לפנות למשרד עם מאגר עיתונאים ומשפיענים דיגיטליים באזורים ממוקדים הרלוונטיים לעסק שלנו כמו כתבים, עורכים, בלוגרים, אנשי רדיו, אנשי טלוויזיה ועוד. הפרסומים יעשו במגזינים העוסקים בתחום התיירות בעולם, אתרי אינטרנט מובילים בתחום, רשתות מדיה וכדומה. התהליך כולל עבודת יחסי ציבור, קשרי מדיה ברחבי העולם.