מקומות יפים בישראל לטיול משפחתי או זוגי

ניווט מהיר

מקומות יפים בישראל

בכל שבוע מחדש, אנו מתלבטים לאן אפשר הפעם לצאת ולטייל עם הילדים או אפילו אנחנו המבוגרים?
אם גם אתם מחפשים אחר מקומות יפים בישראל או טיולים בארץ, הנה כמה כמה מהם שבהחלט שווים ביקור.

 

קיסריה

הגן הלאומי קיסריה ממגנט אליו בכל שנה מאות אלפי מבקרים, חלקם ישראלים וחלקם תיירים.
המיקום הקסום לחופיה המרהיבים של העיר קיסריה, גן הממצאים הארכיאולוגיים, ארמון השוניות, מיצג חווית קיסריה, ההיפודרום, בית המרחץ והטיילת הופכים את קיסריה לאחד מהמקומות היפים בישראל.
קרנבלים, סדנאות ומגוון של פעילויות לכל המשפחה מתוכננים ומפורסמים לאורך כל ימות השנה.

 

תל אביב

אין ספק בכלל כי מדובר באחת הערים השוות, היפות והתוססות בעולם. המטרופוליטן של ישראל הלא היא תל אביב. טיילת עם רצועת חוף מרהיבה, מסעדות הטובות בעולם ברמה קולינרית גבוהה, בתי קפה היפסטריים וברים הפועלים עד השעות קטנות של הלילה. גלריות, מוזיאונים, תיאטראות, אטרקציות ופעילויות בחינם – זוהיא רק רשימה חלקית של מה שמחכה לכם בעיר תל אביב.

חיפה

לא סתם נכנסת חיפה לרשימה של מקומות יפים בישראל, וגם כאחד מכמה מקומות מיוחדים בעולם מובילים.

שלל מופעים, סיורים ואירועי ספורט, 21 תצפיות מרהיבות ביניהן מצפור הגפן הצופה אל עבר הגנים הבהאיים, מצפור שטסל המטפס מהמושבה הגרמנית ומשקיף אל הצוק הלבן של ראש הנקרה, תצפית גן הפסלים ועוד. בנוסף תוכלו לבקר בשכונות העתיקות של העיר, בשווקים התוססים ולהגיע ישירות אל חורשת הארבעים הידועה.

 

הערבה

אזור הערבה נחשב לאחד מהקסומים שבישראל. משתרע מדרום ים המלח בצפון ועד למפרץ אילת בדרום. המדבר במלוא עוצמתו, שלל מיצגי נחושת מרהיבים, קניונים, נחלים מרהיבים ביופים, חולות כסוי הנוצרה כתוצאה מרוחות חזקות, חניוני לילה המשקיפים אל עבר נופה עוצר הנשימה של הערבה הם הזדמנות מופלאה לצפות בשקיעות הצבעוניות ביותר שתראו אי פעם.