מה לובשים בנופש? התשובה – לא מה שאת חושבת

ניווט מהיר

בגדי נופש הפכו לז'אנר בפני עצמו. במיוחד בקיץ, במהלכו יוצאים לחוף הים או לבריכה, מטיילים  באתרי נופש מפנקים, או אתרי תיירות.

העניין הופך להיות מעט יותר מורכב, אם את שייכת למגזר הדתי, או פשוט רוצה להתלבש צנוע, כי זה יותר נעים ומחמיא לדעתך (ואפשר להבין אותך).

אז מה לובשים בנופש? ואילו פתרונות קיימים למי שרוצה להיראות נפלא בלי לוותר על הצניעות?

 

על החוף

אחת מצורות הבילוי המקובלות והאהובות ביותר בכל נופש שהוא, במיוחד בחופשת הקיץ, הוא בילוי בחוף הים או בבריכה. אבל אם את שומרת צניעות, את ודאי מחפשת בגדי ים צנועים, שיאפשרו לך להרגיש בנוח מכל הבחינות וגם לקחת חלק בכל הפעילויות.

למעשה, בגד ים צנוע הוא פריט מעניין לא רק עבור נשים דתיות, אלא עבור כל אישה שמעוניינת להשאיר קצת מקום לדמיון ובעיקר, להימנע ממבטים מביכים.

 

למרבה השמחה, גזרת בגדי הים הצנועים התפתחה מאוד בשנים האחרונות וכיום אפשר למצוא שפע של בדים, דוגמאות, גזרות וסגנונות, לכל מידה על גבי הסקאלה.

בגד ים צנוע מאפשר לך להיראות נפלא על החוף, להשתלב בנוף בלי להיראות שונה מדי, או בולטת ובעיקר, ללבוש בגד שמחמיא לך ונעים לך באותה מידה.

לא לשכוח – כפכפים בצבעים תואמים לבגד הים!

 

בארוחת ערב

ארוחת ערב במסגרת נופש היא הזדמנות להתלבש חגיגי, להשוויץ קצת במלתחה השיקית שלך. לכן, כשאת יוצאת לנופש, כדאי לארוז לפחות שתי שמלות ערב מחמיאות, שאת ממש אוהבת ויודעת שהן נראות עלייך נפלא.

לא לשכוח – נעלי עקב מהממות, שמשתלבות עם הלוק הכללי!

 

לטיול ברגל

נופש כהלכתו כולל בדרך כלל גם הליכה ארוכה אחת לפחות – בטבע, או בעיר, כדי לגלות את נפלאות המקום שבו אתם מתארחים. לכן, הקפידי לקחת איתך בגדים נוחים להליכה ארוכה. אם אתם יוצאים לנופש קייצי, כדאי לבחור שמלה מבד נושם וקל, או טוניקה ומתחתיה טייץ.

כדאי לזכור גם את החשוב מכל – נעליים נוחות להליכה, כדי שהטיול הזה ייזכר לטובה ולא יעשה לך חשק לרוץ למלון ולהוריד נעליים.

 

מה לובשים בנופש בחורף – לא צריך לוותר על השיק

נופש אמנם מתקשר בדרך כלל עם קיץ על החוף, אבל באותה מידה אפשר לצאת לנופש בעיר אירופאית קרה, או פשוט בחורף. אבל גם אם בחוץ קר מאוד, את עדיין יכולה להתלבש עם סטייל ולהיראות נפלא.

כל מה שצריך לעשות זה להקפיד לקחת איתך שמלות עם שרוול ארוך, שאת אוהבת. בנוסף, הקפידי לארוז גם כמה ז'קטים או עליוניות, שמתאימים לשמלות שלך, לצד כמה טייצים חמים שיחליפו את הגרביונים, אם ממש קר בחוץ.

לא לשכוח – מגפיים מהממות שמשתלבות מצויין עם מזג האוויר ועם כל בגד חורפי כמעט.

עוד בגדים ואביזרים שכדאי לקחת איתך לנופש

אילו עוד בגדים לחופשה מומלץ לקחת איתך במזוודה?

  • כובע – חובה לנופש באתרים חמים, בצירוף קרם הגנה כמובן
  • משקפי שמש – משלימים את הלוק הקייצי וגם מגינים על העיניים
  • כפכפים לאמבטיה – רצוי מגומי, שישמרו על כפות הרגליים שלך
  • פיג'מה – כי את צריכה גם לישון מתישהו
  • תחתונים – תמיד טוב שיש קצת יותר ממה שצריך
  • צעיף – לנופש במקומות קרים
  • גרביים – מתאימות למזג האוויר
  • מעיל גשם ומטריה – אם את נוסעת למקום גשום. בתאילנד למשל, יורד גשם גם בקיץ

 

לסיכום

יציאה לנופש לא צריכה לכלול ויתור על הסטייל שמאפיין אותך. בחרי את הבגדים האהובים עלייך ביותר, ארזי בחכמה וגם את תוכלי להיראות ולהרגיש מדהים, לאורך כל החופשה!